perjantai 23. maaliskuuta 2012

Tunnustus


Saimme tunnustuksen Kissaklaanin blogista!
Tämä on toinen tunnustus Selman ja kumppaneiden blogille. :) Kiitos paljon!

Tunnustukseen kuuluu:

1. Kertoa linkin kera blogissani, kuka lahjoitti tämän tunnustuksen.
2. Kirjoittaa seitsemän satunnaista faktaa itsestään.
3. Lahjoittaa tämä sama tunnustus 15 blogille/bloggaajalle. 

Satunnaiset faktat

1. Olen kotoisin Kalajoelta. Olen asunut vain parissa lähikunnassa ( Oulainen, Ylivieska ja Nivala) ennen kuin palasin takaisin Kalajoelle. Jostakin syystä meren lähellä on mun paikkani. Sitä ikävöin eniten asuessani sisämaassa.

2. En haluaisi ikinä asua isossa kaupungissa. Toki kaupungeissa on kiva käydä ja ollakin pari yötä jne. mutta maalle rauhaan on päästävä. Vaikka mullakin on aina kiire, niin ei kuitenkaan niin kiire kuin kaikilla kaupungissa asuvilla tuntuu olevan (ainakin liikenteen mukaan). 

3. Lapsuudenkodissa asuessani meillä oli aina maatiaiskissa. Halusin aina koiraa, jonka hommasin heti, kun lähdin kotoa. Nyt minulla on eläimiä melkein joka lähtöön. Mutta ympyrä alkaa sulkeutua ja kissat ovat vieneet taas suurimman osan sydämestäni. 

4. Olen erittäin perso ruoalle, en niinkään makealle. Tosin kahvin kanssa on kiva ottaa jotain makeaakin. :)

5. Haaveilen jatkuvasti lottovoitosta, vaikken juurikaan käytä veikkauksen palveluita.. :D

6. Pidän elokuvien katselusta ja kerään elokuvia omaan elokuvakirjastooni, tietenkin alkuperäisinä. 
En harrasta piratismiä enkä lataa elokuvia netistä. 

7. Olen usein yrittänyt tehdä itsestäni liikunnallista ihmistä mutta se ei vain onnistu. 

Tunnustuksen lähetän eteenpäin:

1 kommentti:

  1. Kiitos!!

    "5. Haaveilen jatkuvasti lottovoitosta, vaikken juurikaan käytä veikkauksen palveluita.. :D"
    -- Niin minäkin xD

    VastaaPoista